Γενικά

Στο νοσοκομείο μαθητές μετά από καβγά στο Γυμνάσιο Λευκάρων

Καβγάς ανάμεσα σε μαθητές του Γυμνασίου Λευκάρων προκάλεσε αναστάτωση στο χωριό. Στο Νοσοκομείο μεταφέρθηκαν πολλοί εξ’ αυτών.
Σύμφωνα με μαρτυρίες ομάδα αλλοδαπών μαθητών φέρεται να επιτέθηκε σε άλλους μαθητές με αποτέλεσμα πολλοί εξ’ αυτών να τραυματισθούν.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι υπήρχαν παιδιά τα οποία χρειάστηκε να νοσηλευτούν στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας.
Αξιωματικός της Αστυνομίας μεταβαίνει αυτή την ώρα στη σκηνή.

Πηγή: www.sigmalive.com

Σχετικά νέα

X
Translate »