Η φύτευση 28 μεγάλων φοινικόδεντρων έχει πλέον ολοκληρωθεί, ενισχύοντας το πράσινο στοιχείο και αναβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο την εικόνα της παραλίας μας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για δύο συνεχόμενα χρόνια η παραλία μας ανακηρύσσεται «Πράσινη Παραλία της Κύπρου», ενώ η πόλη μας, η Λάρνακα, διακρίνεται ως «Πράσινη Πόλη της Κύπρου» για το ίδιο χρονικό διάστημα.
Ευχαριστούμε θερμά το Υφυπουργείο Τουρισμού, την ΕΤΑΠ και τον Δήμο Λάρνακας για τη διαχρονική τους στήριξη και τη διάθεση των απαραίτητων κονδυλίων.